sobota, 30 września 2017

TEST słoiczków od 4dogs!


Jakiś czas temu miałyśmy okazję przetestować psi catering od 4dogs - zbilansowane psie posiłki, coś pomiędzy mokrą karmą a jedzonkiem przyrządzanym w domu. Zobaczcie, jak się spisały u nas!

Dostałyśmy łącznie 4 słoiczki. Smaki, jakie otrzymałyśmy, to: 

  • Paella z kurczakiem i podrobami
  • Filet z ryby z cukinią
  • Risotto z udźca indyka
  • Sztuka mięsa wołowego  

"Codziennie podejmujesz wiele decyzji w imieniu Twojego psa. My możemy pomóc w najważniejszej z nich, tej, która dotyczy jego codziennej diety. Tak jak Ty, kochamy psy i chcemy żeby jadły zdrowo i w pełni korzystały z uroków psiego życia. Dlatego, pod czujnym okiem ekspertów z dziedziny weterynarii, stworzyliśmy catering dla psów - domowe, zbilansowane, zdrowe posiłki 4dogs przygotowane z pełnowartościowych, wyłącznie naturalnych produktów, na których oparta jest kuchnia człowieka. To zrobiliśmy dla psów. A ceniąc Twój czas dostarczymy świeżo napełnione pysznym jedzeniem słoiczki 4dogs w każde miejsce na terenie Warszawy. Psi catering prosto pod nos!" /4dogs

Jakie było moje pierwsze wrażenie?
Hmm... Bardzo mnie zaciekawiły. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to to, ze na każdej etykietce było odręcznie napisane "dla NELI <3", urzekło mnie to :) Ogólny wygląd słoiczków jest estetyczny i przyciągający wzrok. To, co również szybko zauważyłam, to krótki termin ważności - co świadczy o tym, że naprawdę nie zawierają w sobie konserwantów. Teraz omówimy każdy słoik po kolei.



Paella z kurczakiem i podrobami








Filet z ryby z cukinią





Risotto z udźca indyka







Sztuka mięsa wołowego



***
Jaka jest nasza ocena? Otóż...
SMAKOWITOŚĆ - zauważyłam, że Neli bardzo zasmakowały! Już podczas odkręcania słoika wariowała i czekała tylko, aż wpadnie jej coś do miski. Każdy smak, bez wyjątku!
SKŁAD - jest dobry, wręcz bardzo - na pierwszym miejscu każdego dania jest mięso, następnie wypełniacz, a później warzywa i dodatki. Same naturalne składniki!
ZAPACH - nie jest z nim źle, ale przyznam się Wam, że ryba waliła i to nieźle ;) Za to Nela za nią szalała.
CENA - ogólnie to normalną ceną za jeden słoiczek o wadze 250 g jest 14 zł, jednak teraz trwa promocja i kosztuje on 10 zł. Będąc właścicielem małego psa nie jest aż tak źle cenowo, jednak gdy ktoś posiada owczarka czy doga to jednak byłoby mu ciężej... :P
KONTAKT Z FIRMĄ - i tu bardzo duży plus, kontakt jest świetny, super miła obsługa:)
 

***
Na pewno jeszcze skorzystamy kiedyś z usług tej firmy! A czy Wy mieliście kiedyś w posiadaniu słoiczki od tej firmy? Jeżeli nie, to serdecznie polecam!
Jest to bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które karmią psy gotowanym, domowym jedzeniem, a nie mają czasu go samodzielnie przyrządzać, oraz dla takich, którzy... chcą spróbować czegoś nowego!

STRONA INTERNETOWA 4DOGS: KLIK!
FANPAGE 4DOGS: KLIK!

Nela również poleca! Z całego serca i brzuszka :D































Pozdrawiamy!
Dominika&Nela
  

Ps. Przepraszam Was za jakość zdjęć w tym poście, jednak w czasie testowania produktów miałam zepsuty aparat i musiałam liczyć na telefon.

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś styczność z produktami tej firmy - wygrałam 4 rybne słoiczki w konkursie ale niestety mojej Soni w ogóle nie posmakowały, same produkty też mnie do siebie nie przekonują - mają dużo zapychaczy typu ryż, makaron a żywienie psa tym na dłuższą metę nie byłoby w cale takie tanie. Osobiście mogłabym dać to psu raz na jakiś czas ale na stałe bym go tym nie karmiła bo by mi się po prostu nie opłacało.
    A co do recenzji bardzo fajna, miło mi się ją czytało :)

    Pozdrawiamy: Sonia Dog Princess

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie... Nie wiem po co to... Ciekawostka dla urozmaicenia posiłkowej rutyny, ale jakbym chciała psu gotować to ugotowałabym sama...
    No i forma słoika. Szkło jest ciężkie i średnio praktyczne.
    Takie udziwnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już porę razy ta nowość, ale osobiście nie jestem przekonana. Według mnie jest to trochę przesadzone, cena z kosmosu. Nie mniej jednak psu na pewno smakowało, ale za taką cenę nie kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  4. O!Powiem Ci, że ostatnio się nad tymi słoiczkami zastanawiam. Szczególnie nad Sztuką mięsa wołowego, ale boję się, że mojej Goyi nie zasmakuje, a za tą cenę mogę kupić coś innego, albo te przysłowiowe 10zł dołożyć do czegoś fajnego :)
    Ale może kiedyś się skuszę...kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy mój by coś takiego zjadł...w sumie? Głupie pytanie! Jednak cena mnie trochę odstrasza, bo dużo musiałabym kupić takich słoiczków, żeby zapewnić mojemu psu dzienną porcję posiłku, a żeby zapasy starczyły na chociażby kilka dni :D

    Pozdrawiamy!
    Z życia owczarka
    https://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności mu zaserwowałaś. Przyznam się, że ja też rozpieszczam moją Kersi. Oprócz karmy zawsze mam dla niej smaczne przysmaki. Teraz zamówiłem herbatniki z jelenia https://johndog.pl/kategoria-produktu/pies/karma-przysmaki-dla-psa/przysmaki-dla-psa/. Będą też idealną nagrodą podczas treningów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie kupowałem mojemu psu karmy w takiej formie. Ciekawe jakby na nią zareagował.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-gliwice/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obroża dla psa, nie tylko trendy dodatek, ale też oznaka bezpieczeństwa. Solidne zapięcie, wygodne noszenie, sprawiają, że nasze spacery są jeszcze przyjemniejsze. Must-have dla każdego psiarza! https://protektanimals.com/dla-psa/obroze

    OdpowiedzUsuń