sobota, 22 kwietnia 2017

TEST: AQUA PRO ANIMALE PREMIUM - woda dla psa


Woda jest nieodłącznym elementem życia zwierzaka. Po męczącym treningu, długim spacerze czy zabawie pies odruchowo idzie do miski. Może być w niej woda przegotowana, filtrowana lub kranówka (jaką Nela dotychczas piła), lub to, co dziś Wam zrecenzuję - woda AQUA PRO ANIMALE PREMIUM skierowana dla psa. Otrzymałyśmy ją od sklepu KrakVet (12 butelek po 1,5l).
Jak się u nas sprawdziła?

Zacznijmy od początku. Co to jest w ogóle za woda?

W składzie można zobaczyć, że jest to czysta woda źródlana z dodatkiem aceroli. "Acerola, zwana również wiśnią z Barbados, jest rekordzistką pod względem zawartości witaminy C. Jeden owoc aceroli ważący 4,5 g ma tyle witaminy C co kilogram cytryn." (wikipedia)


Można zauważyć, że woda ta zawiera sporo witaminy C. Z tej racji powinno się uważać na dawkowanie wody, ponieważ nadmiar tej witaminy może powodować biegunkę u psa. U nas jednak wszystko jest w porządku. Nela od około dwóch tygodni pije tą wodę i nie ma skutków ubocznych.

Na zdjęciu możecie zobaczyć zalety wynikające z podawania tej wody naszemu czworonogowi.





Co myślę o tym produkcie?

Szczerze powiedziawszy - gdy dowiedziałam się że będziemy testować wodę dla psa, trochę mnie to rozbawiło. Uważałam, że pewnie to będzie zwykła kranówa z rysunkiem psa. Moja opinia jednak się trochę zmieniła. Gdy otworzyłam pierwszą butelkę i wlałam Neli wodę do miski, ta wypiła prawie wszystko (mimo, że wcześniej miała zwykłą wodę w misce). Postanowiłam, że też spróbuję... xD I smakuje podobnie jak zwykła woda jednak troszkę inaczej, nie potrafię tego określić.


Co Nela na to?

Tak jak wyżej pisałam - woda bardzo jej smakuje i nie ma po niej żadnych rewolucji. Z chęcią wraca do miski z wodą. Towarzyszy nam na spacerach, dobrze nawadnia psa i już przez jakiś czas nie odczuwa pragnienia. Pies ma dużo energii, oraz mam wrażenie, że jej bardzo smakuje.  No co więcej napisać o wodzie... :D


Gdzie ją kupić?
Wodę można zakupić na stronie krakvet.pl, link przekierowujący do wody: KLIK

0,5l --> 2,49 zł
1,5l --> 4,49 zł
5l    --> 8,99 zł



Pewnie niektóre osoby z Was też testowały tą wodę - jak się u Was sprawdziła? :)

Pozdrawiamy!
Dominika & Nela

13 komentarzy:

  1. Kilka dni temu też opublikowałam na naszym blogu recenzje tej wody. Bardzo zasmakowała moim psom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas również sprawdza się bardzo dobrze :) zwierzaki nie mają żadnych złych objawów.
    Pozdrawiamy :D♡

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas również sprawdza się świetnie !
    Sonia nie ma po niej żadnych rewolucji a bardzo jej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My nadal czekamy na paczkę z wodą :D Fajna recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas pomimo dwóch podejść były skutki uboczne :/ Trzeci raz już nie ryzykowałam i wylałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas pomimo dwóch podejść były skutki uboczne :/ Trzeci raz już nie ryzykowałam i wylałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna recenzja!
    U nas woda sprawdziła się podobnie, psom bardzo smakują, więc na plus. Chociaż na stałe nie będziemy jej kupować, bo szczerze mówiąc to psy dobrze trzymają się na zwykłej wodzie z kranu.
    Pozdrawiamy i zapraszamy na recenzję do nas :)
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A to wymyslili, z racji korzyści można by się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że sporo osób recenzowało tę wodę i aż sama jestem ciekawa jej smaku, chociaż gdybym powiedziała komuś, że chcę kupić psu specjalną wodę to chyba by się złapał za głowę. Fajnie, że Neli smakowała :) I macie śliczną miskę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Fajna Recenzja! A my jeszcze czekamy na paczkę od Krakvetu :D Śliczna miseczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ta woda :D Krąży już w całych internetach, ale to dobrze, bo myślę, że warto ją próbować. Powiem inaczej - ta woda dla psa ma lepszy skład niż ta, którą piję ja - a to ze względu na wartościową acerolę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda to podstawa dla wszystkich!Woda zwierzakom jest bardzo potrzebna dlatego należy zainwestować w dobre systemy filtrujące.

    OdpowiedzUsuń