środa, 5 kwietnia 2017

TEST przysmaków Lata Kita!

Ostatnio miałyśmy okazję przetestować pewien produkt - psie przysmaki tworzone z pasją, w jak najbardziej naturalnej postaci suszonego mięsa wraz z dodatkami. Nela uważa, że są bardzo apetyczne! Brzmi ciekawie? Poznajcie przysmaki Lata Kita. :)

Jest to dość młoda firma, funkcjonuje od stycznia tego roku czyli 3 miesiące. Jej zadaniem jest produkcja naturalnych przysmaków z miłości do czworonogów. Już na początku muszę powiedzieć, że kontakt z nią jest naprawdę bardzo przyjemny oraz rzetelny co jest dla mnie ogromnym plusem. :) Ich fanpage: LATA KITA. Na stronie możemy znaleźć ten oto tekst:
W rodzinnym gronie tworzymy przysmaki, które chętnie zajadają psy nasze i naszych Przyjaciół. W ich skład wchodzą tylko te składniki, które możemy spożyć sami.

Ulotka którą dostałyśmy to potwierdza - zobaczcie sami:




Jak są tworzone? Jest to suszone mięso wraz z dodatkami. Warzywa są wcześniej podgotowane, by były łatwiej strawne. W aktualnej ofercie są 3 smaki: z marchewką, z siemieniem lnianym oraz z burakiem.




Siemię lniane
Skład: serce wołowe 91%, siemię lniane 9%

Zdecydowanie przypadły psu do gustu, Nela ma na nie świra i przyjemnie pachną. :) Można je połamać na mniejsze kawałki, są kruche. Widać w nich siemię lniane.


Burak
Skład:
serce wołowe 79%, burak 6%, siemię lniane 8%, ziemniak 7%

Również posmakowały Neli, są tak samo kruche i łatwo je połamać, zapach nie jest silny


Marchew
Skład: serce wołowe 74%, marchew 12 %, siemię lniane 7%, ziemniak 7%

I tu Was zadziwię...! Nie no, ten smak również super się spisuje :D Pies baaardzo lubi, zapach nie jest odrzucający (czuć marchewkę nawet :P), łatwo się je łamie.



Algi - nowość!
Skład: 95% mięso wołowe, 5% algi


Nela mi towarzyszyła przy otwieraniu paczki z nimi i koniecznie chciała je spróbować. Jaka była jej reakcja? Z chęcią je zjadła i koniecznie chciała więcej. Ich zapach nie jest jakiś bardzo odpychający, ale również nie pachną, po prostu czuć taki zapach psich przysmaków (zapach mocniejszy od reszty rodzajów). Są kruche i łatwo się je łamie.

Ciekawostka: algi hamują wzrost kamienia nazębnego u psów, oraz wykazują
korzystny wpływ na pigmentację nosa i sierści :)


Przysmaki pakowane są w kartonowe pudełka (jak widać na pierwszym zdjęciu w tym poście) oraz w szczelne torebeczki, po 100 gram. Jest ich dość sporo :)


JAKA JEST ICH CENA?

Przysmaki o wadze 100 gram kosztują 15 złotych.


GDZIE KUPIĆ?

Aby je zamówić wystarczy napisać prywatną wiadomość do tej strony --> https://www.facebook.com/latakitasnacks/ oraz kliknąć button "KUP TERAZ" lub napisać wiadomość prywatną. Na Facebooku są podane wszystkie ceny oraz przesyłki. Niedługo firma uruchomi sprzedaż na Allegro. :)

Każdy rodzaj przysmaków opisałam krótko, ponieważ bez sensu miałabym wszędzie pisać to samo (chociaż i tak tak wyszło). Więcej o nich dowiecie się poniżej. Wszystkie smaki Nela pokochała, jaki najbardziej? Trudno mi to powiedzieć... Parę razy próbowałam robić test - kładłam przysmaki obok siebie i patrzyłam, jaki najpierw wybierze, jednak nie udało się - pies pochłonął wszystkie po kolei, jak najszybciej, żebym czasami ja jej ich nie zjadła... :P

 PLUSY:
+ bardzo podoba mi się to, że przysmaki te są w pełni naturalne
+ świetny skład

+ psy je uwielbiają (częstowały się również psy osiedlowe oraz moich znajomych), Nela może za nie zrobić wszystko
+ posiadają przyjemny zapach, nie przeszkadza mi
+ ich cena jest adekwatna do jakości
+ zauważyłam, że po nich Nela ma lepsze trawienie

+ nie było po nich żadnych rewolucji, pies dobrze je przyswoił
+ są w formie dość sporych, kruchych pasków, ale z łatwością można je połamać na mniejsze. Dzięki temu nadają się dla psa każdej wielkości
+ bardzo dobrze sprawują się na spacerach oraz treningach lub jako zwykła, zdrowa przekąska w domu
+ kontakt z firmą jest bardzo przyjemny oraz produkt został szybko wysłany i dostarczony

MINUSY:

nie znalazłam

A oto jeszcze krótki filmik w którym widać radość Neli z tych przysmaków... Zachęcamy do obejrzenia! :D




Z pewnością kiedyś znów pojawią się w naszym domu! Z całego serca Wam je polecamy.
Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem, to jeszcze raz zapraszam na ich fanpage (KLIK!).

Dziękujemy firmie LATA KITA za możliwość przetestowania! :)




Pozdrawiamy!
Dominika & Nela

20 komentarzy:

  1. Chyba będziemy musiały się na te smaczki skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja! Firmy nie znałam - dopiero po przeczytaniu tego posta poznałam. Produkty wydają się fajne, skład mają dobry a to najważniejsze... :) Muszę też napisać coś o zdjęciach - są cudowne, podkreślają zaletę tych przysmaków czyli to, że są naturalne.

    Pozdrawiam, Wiktoria&Papi&Szczotek&Sisi
    www.rudoszorstkiteam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mi miło! :) Przysmaki są super. O to właśnie mi chodziło w tych zdjęciach, haha dzięki jeszcze raz :)
      Pozdrawiamy również!

      Usuń
  3. Mmmmmmmm, brzmi naprawdę nieźle. :D

    Świetna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja :)
    http://blognamiarepsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow!Piękne zdjęcia,naprawdę i pomysłowe <3
    Super recenzja ;) Nam też smakują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład zachęca, a recenzję czyta się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, po niej mogę wywnioskować, że smaki zdecydowanie są godne polecenia! Chyba się na nie skusimy :D
    Pozdrawiamy,O&S

    OdpowiedzUsuń
  8. Smaki wygladaja obiecujaco. Firma mloda, ale dobrze, ze juz przetestowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ich skład. Fajna alternatywa dla typowych smaków wypełnionych zbożem i produktami pochodzenia zwierzęcego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba będzie wypróbować:) Recenzja "brzmi" smakowicie, a Loki wybredny jest, więc może to będzie coś dla niego:)
    lokithehusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej firmie dowiedziałam się kilka dni temu i napewno będę polować na ich smaczki. Skład jest naprawdę zachęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się są one świetne!Również mamy okazję je testować:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Smaki wydają się być całkiem fajne :D Widać, że Neli bardzo smakują ;) Świetna recenzja!
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakołyki wydaja się być całkiem fajne, może kiedyś wpadną nam w łapki :D
    Bardzo fajnie przygotowane zdjęcia do recenzji! :))
    Pozdrawiamy, Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz o nich słyszę, wydają się być całkiem fajne a i skład jest niezły ! Sonia uwielbia naturalne przysmaki dlatego też jestem ciekawa czy polubiłaby smaki z tej firmy :D
    P.S Świetna recenzja i zdjęcia !

    Pozdrawiamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, nigdy wcześniej nie słyszałam o tych smakołykach, a nawet firmie! Czas to nadrobić, bo z pewnością warto szukać pomocy w najbardziej naturalnych sposobach - w tym wypadku algach :)

    Super post i fajny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba przyszedł czas by ruszyć na zakupy! Mam nadzieje że moja psinka będzie równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gryzak wygląda pysznie. Też muszę kupić podobny dla Fifi. Byłaby zachwycona. Gdy to piszę, podgryza sobie taką kość https://johndog.pl/produkt/kosc-gryzak-dent-12-cm/. Kupiłam ją, bo jest dedykowana specjalnie dla szczeniąt. Ma wypustki masujące dziąsła. Podejrzewam, że dlatego moja Fifi ją uwielbia.

    OdpowiedzUsuń