sobota, 4 marca 2017

Jak wygląda nasza codzienność?

Otóż każdego dnia wstaję o 6:00, aby wyjść z Nelą na orzeźwiający spacer i biegać. Następnie trening sztuczkowy i aportowania, później wracamy do domu i jemy śniadanie.
A tak poważnie... Jeżeli temat Was zainteresował to przeczytajcie dalej, dowiecie się! :D


Dzień szkolny - jako, że mój tata idzie wcześnie do pracy (wstaje o 5) to on rano daje Neli jeść i z nią wychodzi na szybką sikupę. Natomiast ja wstaję przed 7, gdy mam czas - w zimę jeżdżę do szkoły autobusem, a tak to rowerem - idę z psem na dwór zrobić rundkę po okolicy i poćwiczymy sobie jakieś drobnostki. Wiadomo, później czeka mnie szkoła. :/
Zazwyczaj wracam do domu około godziny 15 (dwa razy w tygodniu wcześniej o godzinę - dwie), jem obiad, pakuję torbę lub plecak i idziemy na spacer. Gdzie chodzimy? To zależy. Jezioro, las, miasto, rzeka - mam sporo opcji do wyboru. Staram się, aby trwał chociaż godzinę i abyśmy przeszły minimum 2-3 km. Wtedy robię zdjęcia, ćwiczymy sztuczki, w miarę możliwości puszczam ją ze smyczy i ćwiczymy odwoływanie, bawimy się. Gdy nie mogę tego zrobić, po spacerze idziemy na podwórko i tam to wszystko robimy. Często też po prostu wychodzimy sobie na podwórko aby poćwiczyć. :)
Gdy wracamy do domu, Nela odpoczywa - gdy nie daje mi spokoju to daję jej jakiegoś gryzaka i się nim zajmuje - a ja robię lekcję (i gdy muszę to się uczę) oraz przeglądam Facebooka, blogi. Bywają dni, gdy zajmuje mi to więcej czasu, ale też takie, gdy mniej.  Najczęściej kończę to jakoś pod wieczór, wtedy jemy kolację i po jakimś czasie wychodzimy na wieczorny spacer, koło godziny 20:00. Później to już hulaj dusza - gdy mamy ochotę to sobie coś ćwiczymy, gdy nie to daję psu spokój i sobie śpi.


Dni wolne
- wakacje, ferie, święta, weekendy - czyli to, co najbardziej lubimy. ;) Tu już mamy sporo możliwości na spędzenie dnia.
Tutaj uważam, że bez sensu pisać taki typowy plan dnia, ponieważ każdy jest inny. Zazwyczaj wychodzę z nią wtedy na około 4 spacery (jeden lub dwa długie, zależy - reszta to rundki po okolicy), staram się umawiać ze znajomymi i ich psami aby Nela miała socjal. Uczymy się nowych sztuczek, wychodzimy na zdjęcia, jeździmy w nowe miejsca spacerowe, socjalizujemy się, bawimy - jest tego duuużo. Staram się wyciągnąć frisbee i poćwiczyć z Nelką, robimy również podstawy pod agility oraz rally-o. Teraz nadchodzi wiosna, coraz bardziej się rozwijamy, mamy spoooro planów na ten rok i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować... oczywiście będziecie ze wszystkim na bieżąco :).

Oczywiście nie popadajmy w paranoję - zdarzają się i takie dni, w których pies nie robi kompletnie nic, tylko śpi, je i wychodzi na sikupy - czy to moja choroba, czy zła pogoda, czy moja nieobecność w domu (fizyczna lub duchowa, hahah, czasami tyle nam dają do nauki na następny dzień że szkoda gadać!).

A jak wyglądają Wasze dni? Czy te wolne różnią się dużo od szkolnych? Chętnie przeczytam Wasze wypowiedzi w komentarzach!


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Nasze codzienne postępowania możecie obserwować na naszym fanpage :) Ostatnio obiecałam, że pokażę Wam nasze nagrody z zajęcia 2 miejsca w konkursie Dog Photo of The Month - paczka doszła w poniedziałek.


Nagrody to: 3 kg karmy Bozita Robur lamb&rice, Darwin the Frog (S) z JW Pets, Good Cuz (S) z JW Pets oraz JW Pets Squeaky Ball (S), gazetę Dog&Sport, naklejki oraz dyplom. Dziękujemy wszystkim za głosy! Bez Was by się nie udało :)
Na razie testowałyśmy tylko żabkę (widać na jednym ze zdjęć w tym poście), robi szał u Neli, pokochała ją. Pewnie z resztą będzie tak samo, ponieważ są piszczące - tyle wystarczy aby zadowolić psa, haha!
Karma będzie leżeć w piwnicy na zapas, ponieważ w tej chwili testujemy pewną inną karmę... :P Za jakiś miesiąc pojawi się tutaj recenzja.


To tyle chciałam Wam powiedzieć, a teraz mam pytanie - macie może jakieś propozycje odnośnie następnego postu? Z wielką przyjemnością się nad nimi zastanowię! :D


Pozdrawiamy!
Dominika & Nela

36 komentarzy:

  1. Świetny post! :D
    Co do konkursu to również brałam udział, nam się nie udało, ale gratuluje Wam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Szkoda, że Wam się nie udało, ale innym razem dacie radę :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. My dni wolne spędzamy podobnie. Bardzo fajne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :D Bardzo podoba mi się twój styl pisania postów, zachęca do czytania. :D
    A może następny post zrób ooo... psiej karmie? Chodzi mi bardziej o to aby poruszyć temat prawidłowego żywienia psa. Ponieważ wiele osób nie jest że tak to powiem, odpowiednio na ten temat doinformowana. xD ;)
    Pozdrawiam http://takjakbyjamnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa! <3 Hmm, zastanowię się nad tym tematem. A na bloga na pewno zajrzę, pozdrawiamy!

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o post to możesz zrobić recenzję chuckit ki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo diy lub jak robisz zdjęcia Nelli (bardzo ładne są!)

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo się cieszę że komuś się podobają <3 Postaram się, aby posty o tych tematach pojawiły się niedługo na blogu. :D Pozdrawiamy!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. My dni szkolne spędzamy niemal identycznie, jeśli chodzi o weekendy to są baaardzo zróżnicowane. Co do następnego postu to może hmmm...co biorę na spacer z psem lub może jakiś post o Waszych spacerkach :) Pozdrawiamy benkowyinternet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też praktycznie każdy weekend jest inny. :) Pomyślę nad tym tematem. Pozdrawiamy!

      Usuń
  8. Nasze szkolne dni wyglądają podobnie do Waszych. Wolne najczęściej spędzamy na robieniu zdjęć, wspólnej zabawie i czasami ćwiczeniu czegoś nowego. Nagroda bardzo fajna, gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rutyna, haha ;) Dziękujemy bardzo!
      Pozdrawiamy

      Usuń
  9. Dużo czasu spędzasz z psiakiem, szkoda, że ja nie mam tyle czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie zawsze to tak wygląda, są takie dni w których praktycznie nic nie robimy bo właśnie ten brak czasu... Ahh, ta szkoła :/
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  10. Widać, że spędzacie czas aktywnie. Świetny post. Gratuluję nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo aktywnie spędzacie ze sobą czas. No i gratulacje za zajęcie 2 miejsca! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :) Dzięki wielkie!
      Pozdrawiamy również i zaraz zajrzę :)

      Usuń
  12. Super post! Gratuluję wygranej! ;)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej! Notatka bardzo ciekawa, widać kto tu spędza czas aktynie :P

    Skundlowani.blogspot.com

    ps. sliczny wyglad

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo czasu spędzacie razem i to w sposób aktywny. My spędzamy ze sobą prawie 24 godziny na dobę, ale jeśli chodzi o aktywność fizyczną to jesteśmy bardziej leniwym teamem :)

    Gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas rośnie zdarzają się leniwe dni, więc spokojnie, haha :)
      Dzięki!

      Usuń
  15. Podziwiam Cię za chęć do spacerów. Mnie ostatnio pogoda strasznie zniechęca. A może to ludzie... chodzi o to, że w moich okolicach ludzie lubią wyrzucać śmieci gdzie popadnie, czasem rozbijać butelki i inne szklane artykuły. Kiedy pogoda jest deszczowa i robi się błoto, to nawet tych szkieł nie wydać. Już nieraz miałam niemiłą sytuację, kiedy to wracałam z psem na rękach 4 km, bo gdzieś w błocie znalazł się odłamek szkła, który rozciął kluseczkową łapę.
    Czekam na słońce, albo chociaż bezdeszczowy dzień, ale w najbliższym czasie chyba się to nie zapowiada, tak więc nasz spacer to tylko rundka po okolicy. Zaś treningi staram się prowadzić w domu, ewentualnie na swoim małym przydomowym ogrodzie.

    Gratuluję wygranej. My braliśmy udział w ubiegłym roku, a niestety nam się nie poszczęściło. Zabaweczki prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas też pogoda nie pieści, aktualnie leje deszcz więc też zostajemy w domu.
      Dzięki! :) Szkoda że Wam się nie udało, ale może innym razem :D

      Usuń
  16. Super post :D My dzień szkolny spędzamy dosyć podobnie,tylko niestety ja muszę rano wychodzić o 5:30 z psem xd to smutne,bo akurat dla mnie to najgorsza godzina :p
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O jaaa, to słabo - ja bym chyba nie dała rady wstać xD Również pozdrawiamy!

      Usuń
  17. Nie sposób tego nie przyznać - bardzo fajny pomysł na post!
    U nas dni powszednie zazwyczaj ograniczają się do jednego spaceru (o długości i czasie zależnym głównie od nauki i pogody) i krótkiego treningu. Niestety nie jestem w stanie pogodzić szkoły z domem i osem do tego stopnia żeby kłaść się spać wcześnie i wstawać przed 7.00, dlatego bardzo zazdroszczę Wam takiego początku dnia. Jednak z wiosną też zamierzamy zacząć biegać i chodzić na dłuższe spacery, więc mam nadzieję, że ulegnie to zmianie,tym bardziej, że nie przepadam za rutyną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :D
      Rozumiem, też mam czasami mało czasu i wtedy nasze dni wyglądają podobnie jak do Ciebie. Jednak Nela nie jest takim psem, który skacze po ścianach jak ma za mało ruchu - wtedy po prostu sobie odpoczywa, albo daję jej zajęcie typu obgryzanie kości ;) Oby Twoje plany się udały!

      Usuń
  18. Lubie takie długie fajnie napisane posty. Czyta się je z przyjemnością. Gratulacje wygranej! Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń