piątek, 30 września 2016

Wrzesień miesiącem motywacji.

Witajcie. :)
„Co tydzień będzie pojawiać się post ” ... Taa, takie tam gadanie. Minął ponad miesiąc od ostatniego postu, nie potrafię się zmobilizować aby regularnie pisać, haha, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Rok szkolny się zaczął, druga klasa gimnazjum (jak na razie) nie jest taka zła. :P Nela nie jest z tego powodu szczęśliwa, ponieważ chcąc nie chcąc poświęca się jej mniej czasu niż zazwyczaj.


Wraz ze szkołą zaczęłam działać. Widać efekty naszej pracy. Nela potrafi już przejść spokojnie obok rowerzysty i biegacza, chociaż od czasu do czasu zdarza jej się zapomnieć. Coraz lepiej dogaduje się z innymi psami, jest już mniej prowokacji z jej strony. :) Co do aktywności - we wrześniu przeszłyśmy 70 km, nie jest to jakaś duża liczba ale jednak coś tam jest. Odkryłyśmy parę nowych szlaków i miejsc spacerowych. Ze sztuczek nauczyłyśmy się tylko skakanie dookła mnie przez ręce (? nie wiem jak to napisać, chyba wiecie o co chodzi :D ) i tyle, jakoś nie mogłam się zebrać do czegoś innego.


Jak widać po zdjęciach - Nela była u groomera (ostatniego sierpnia). Byłyśmy też u weterynarza, Nela bardzo fajnie się zachowywała w poczekalni, dogadała się z BC i kundelkiem no i nawet zrobiła parę sztuczek i spokojnie dała się zważyć. :D Chyba nie pisałam tego na blogu, ale zmieniłam jej karmę na Brit Adult S. Bardzo jej smakuje i służy, więc na razie przy niej zostaniemy. Chciałabym zamówić Brit Care Lamb&Rice ale na internecie jest tylko worek 15 kg a to u nas stałoby około 10 miesięcy... xD Coś się wymyśli.


No to ten. Nic szczególnego na październik nie planujemy, jedynie to, że pod jego koniec jadę na CACIB Poznań - kogo tam spotkam? :D Na pewno nie wrócę tam z pustymi rękami, muszę coś przywieźć dla pieseczka, hahah.


To by był koniec, tylko o tym chciałam Wam powiedzieć. Mam nadzieję, że się w końcu ogarnę i zacznę systematycznie dodawać posty, które będą jakieś... ciekawe, napisane w ładzie i składzie bo ostatnio mam z tym problem. Wiem, ze czytelnicy mogą się zniechęcić przez takie rzadkie dodawanie postów i to nudnych, ale no cóż. :/ Mam do Was pytanie, a mianowicie: jaki chcielibyście następny post?
1. Top 5 przysmaków wg. Neli
2. Nasze ulubione miejsca spacerowe
3. 5 śmiesznych zachowań mojego psa
4. Fakty i mity o sterylizacji
5. 5 pomysłów na wspólne spędzanie czasu z psem
To tyle. Proszę, piszcie w komentarzach jaki pomysł szczególnie Was zaciekawił. Dziękuję za dobrnięcie do końca. :D




Pozdrawiamy,
Dominika & Nela

8 komentarzy:

  1. Nela wygląda ślicznie w nowej fryzurce. Gratuluje postępów w socjalizacji :)

    Pozdrawiam
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Neli do twarzy w nowej fryzurce! Tak ja też na razie wiem że (3) gimnazjum nie takia zła... Śliczne zdjęcia <3

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps jestem ciekawa 5 pomysłów spédzania wolnego czasu z psem.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny post bym z chęcią przeczytała o sposobach na spędzenie czasu z pupilem. No a fryzurka świetnie jej pasuje! :)
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  5. Brit care jest bardzo dobrą karmą, u mojego psa super się sprawdza :) Chyba są jeszcze opakowania 3kg w sprzedaży

    OdpowiedzUsuń